Skocz do zawartości
Karolcia

[Podanie Odrzucone] Karolcia na moderatora?

Recommended Posts

Imię: Karolina

Doświadczenie w moderowaniu: Brak, ale jestem zdolną dziewczyną i szybko się uczę.

Coś o sobie: Jestem Karolina, mam 17 lat i pochodzę z Torunia. Piękne miasto, kocham je :wub: Interesuje się tańcem oraz muzyką. Kiedyś byłam w grupie tanecznej, ale z pewnych powodów musiałam zrezygnować. Chciałabym wrócić do tych czasów :D Lubię imprezować. Ooo tak. Impreza to moje drugie imię :D

Dlaczego Ty?: Jestem osobą bardzo pomocną, pracowitą, a co najważniejsze otwartą na nowe kontakty. Lubię poznawać nowych ludzi ;) Jak widać mocno angażuję się w rozwój działu redaktorskiego. Chciałabym również pomóc w moderacji forum. Jako, iż nie mam doświadczenia ( ale szybko się nauczę ) to jestem bardzo mocno zmotywowana do pracy.

Odnośnik do posta

Pomimo, że podanie jest krótkie to są w nim najważniejsze informacje. Wiek można ominąć. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Na tak ;)

Odnośnik do posta
Cytat

Podanie które nie będą spełniały wymagań lub nie zostanie użyty  wzór umieszczony poniżej nie będą rozpatrywane. 

wiek + doświadczenie

12 dni od podania na redaktorkę i już nowy kolorek. Na serwerach też dużo nie grywasz, a masz na 3 admina.

"Jak widać mocno angażuję się w rozwój działu redaktorskiego." Nie widać, codzienne pytanie co parę dni, dziś wleciał celny numerek, ogrom pracy rzeczywiście.

Na forum jesteś od czasu do czasu i taka prawda. 

Moim zdaniem są lepsze osoby na to stanowisko.

nie

Odnośnik do posta

18 lat nie jest tak do końca wymagane. Bo nie ma gwiazdki nad nim w wymaganiach. A doświadczenie można zdobyć. Mówi, że się szybko uczy. Jednak nie wiem jak z czasem będzie. Czy dasz radę ogarnąć stanowisko redaktora, moderatora i admina na serwerach?

Masz małe tak ode mnie. Mam nadzieję, że znajdziesz czas.

Odnośnik do posta

Uważam tak samo jak cziter 

nie