Myszaty

Opiekun Sieci
  • Zawartość

    2201
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane Dni

    13

Myszaty został(-a) zwycięzcą(-czynią) dnia: Sierpień 6

Myszaty posiadał(-a) najbardziej lubiane wypowiedzi!

Reputacja

691 Porucznik I

11 obserwujących

Ogólnie o użytkowniku Myszaty

  • Ranking
    Guru
  • Urodziny 10.06.1997

Podstawowe informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w grze
    Myszaty :3

Dodatkowe informacje

  • Województwo
    Śląskie
  • Ulubiona mapa
    Mirage

Ostatnie odwiedziny profilu

763 wyświetleń profilu
  1. Wiadomość wygenerowana automatycznie. Twoja prośba o odbanowanie została rozpatrzona pozytywnie! Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a administracja rozpatrzy go ponownie.
  2. Wiadomość wygenerowana automatycznie. Twoja prośba o odbanowanie została rozpatrzona pozytywnie! Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a administracja rozpatrzy go ponownie.
  3. 1. Najlepszy Administrator (Właściciel, Admin Tech, Opiekun Sieci, Moderator,H@) miesiąca: @Primo 2. Największy spamer na forum miesiąca: @Primo 3. Najbardziej lubiana osoba na forum: @Nelka 4. Najbardziej pomocny użytkownik: @_McHappy 5. Największy no-lifer: @Primo 6. Największa fajtłapa forum: @Dany. 7. Najbardziej niedoceniany użytkownik: @martwypiksel 8. Najbardziej pracowity użytkownik: @_McHappy 9. Największy pijak na sieci: @|K4|Bum 10. Najzabawniejsza osoba na forum: @cziter 11. Najlepszy obrazek na forum miesiąca: 12. Największy diss miesiąca: 13. Najlepszy członek BansTeam miesiąca: 14. Temat miesiąca: @Hi Hi 15. Najbardziej pomysłowa osoba miesiąca: @_McHappy 16. Największy spamer sb miesiąca: @Primo 17. Największy leniwiec sieci: @SkirlussS Serwerowe: 1. Najlepszy admin serwera miesiąca: @Dino 2. Najsurowszy admin serwera miesiąca: @Kyczu 3. Najbardziej wkurzający gracz: 4. Cziter miesiąca: @cziter
  4. Wiadomość wygenerowana automatycznie. Twoja prośba o odbanowanie została rozpatrzona pozytywnie! Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a administracja rozpatrzy go ponownie.
  5. Gracz dostaje UB, a admin banujący otrzymuje ostrzeżenie.
  6. Witamy
  7. Witamy
  8. 2374 Takie rzeczy są bardzo drogie xD
  9. Podanie przyjęte, zgłoś się do mnie.
  10. 2372 A tam ski nie marudź xd
  11. Sztuczna inteligencja to obecnie jeden z najgorętszych tematów w branży technologicznej, a w miniony weekend zaprezentowało możliwości SI opracowanej przez zespół OpenAI. Ten startup wspierany przez miliardera Elona Muska opracował bowiem system maszynowego uczenia się, który rozprawił się z wieloma graczami z samej czołówki sceny popularnej gry esportowej Dota 2. Bot rozgrywał mecze 1 na 1 z zawodnikami, którzy zawitali na turniej The International, np. gwiazdą MOBA od Valve, czyli Dendim. Co ciekawe, cały trick nie polegał na tym, by nauczyć SI jak grać, ale zamiast tego bot rozegrał wiele gier sam ze sobą samodzielnie ucząc się najlepszych taktyk. W rezultacie sztuczna inteligencja nie tylko szybko opracowała fundamentalne techniki, ale i najmniejsze niuanse, których pojmowanie w przypadku ludzkich graczy wymaga znaczenie dłuższego czasu. Bot stosował nawet takie taktyki, jak zoning czy raze faking i pomimo tego, iż ilość jego akcji na sekundę nie była wcale wyższa niż profesjonalnych graczy, to jednak ich dobór robił dużą różnicę na polu gry. Zaledwie 2 tygodnie zajęło SI osiągnięcie poziomu, dzięki któremu rozprawiło się z najlepszymi graczami. OpenAI zamierza rozwijać tę technologię, by ich bot mógł osiągnąć mistrzowski poziom w zdecydowanie bardziej skomplikowanych meczach 5 na 5 w trakcie przyszłorocznego turnieju The International. Być może Elon Musk nieco przesadza twierdząc, że Dota 2 jest zdecydowanie bardziej skomplikowane od GO, gdzie SI także udało się niedawno pokonać mistrza tej gry, ale nie da się ukryć, że jest to istotne osiągniecie w dziedzinie sztucznej inteligencji. http://www.frazpc.pl/index.php/aktualnosci,935046/sztuczna-inteligencja-rozgromila-najlepszych-graczy-dota-2/3.html
  12. Od takiego sprzętu Nokia powinna była zacząć swój powrót. Nie od średniaków , nie od najbardziej zatłoczonego segmentu na rynku. Od potężnego tupnięcia nogą i krzyknięcia – „wciąż się liczymy!”. Taka jest Nokia 8.Zaprezentowana właśnie Nokia 8 ma w sobie wszystko, by zasłużyć na miano flagowca. Wystarczy spojrzeć na specyfikację. Sercem nowej Nokii jest Snapdragon 835 wspierany przez 4 GB RAM-u i 64 GB pamięci na dane (rozszerzanej kartą microSD do 256 GB). Oblany szkłem Gorilla Glass 5 ekran IPS LCD ma przekątną 5,3”, co przy rozdzielczości QHD powinno dać potężne zagęszczenie pikseli. Nie bez znaczenia jest też 700 nitów jasności – Nokia 8 będzie jednym z najjaśniej świecących smartfonów na rynku. Pod ekranem oczywiście znajdziemy czytnik linii papilarnych. Całość napędza akumulator o pojemności 3090 mAh z technologią Quick Charge 3.0, ładowany przez złącze USB-C. Na pokładzie nie zabrakło też gniazda słuchawkowego. Oprócz tego mamy Bluetooth 5.0, anteny Wi-Fi MiMo i wszystkie możliwe sensory, jakie powinien mieć flagowiec w 2017 roku. Nokia 8 będzie też dostępna w wersji dual-SIM. Te podzespoły zamknięte są w obudowie wykonanej z anodowanego aluminium serii 6000, a konstrukcja posiada też certyfikację IP54, czyli odporność na zachlapanie. Modele z lustrzanym wykończeniem poddano ponadto 20-godzinnemu polerowaniu. Nie ma co, ten smartfon dosłownie będzie „błyszczał”. Sądząc po wymiarach (151,5 x 73,7 x 7,9 mm) i masie (160 g) dostaniemy do ręki kawał solidnego smartfona. O tym jednak przekonamy się dopiero wtedy, gdy Nokia 8 trafi do nas na testy. Podobnie jak w przypadku Nokii z niższych półek, tak i Nokia 8 pracuje pod kontrolą czyściutkiego Androida 7.1.1 Nougat. W połączeniu z tak potężną specyfikacją powinniśmy otrzymać naprawdę płynnie działający telefon. Nokia 8 to przede wszystkim multimedia. Wraz z Nokią 8 na rynek powraca legendarne partnerstwo Nokii i Zeissa. Dlatego nowy flagowiec ma na pokładzie dwa główne aparaty o rozdzielczości 13 Mpix opracowane w kolaboracji dwóch firm – jeden z nich jest przetwornikiem odpowiedzialnym za kolor, drugi zbiera informacje monochromatycznie, czyli dokładnie tak, jak ma to miejsce w aparatach topowych smartfonów Huawei. Nieco martwi stosunkowo niska wartość przysłony tej konstrukcji (f/2.0) ale pamiętajmy, że identyczną ma Google Pixel, który wciąż pozostaje jednym z najlepszych narzędzi do fotografii mobilnej. Z przodu również mamy do czynienia z 13-megapikselowym aparatem o szerokim kącie i jasności f/2.0, wspieranym dodatkowo przez display flash; podczas robienia zdjęcia przednią kamerką ekran rozświetli się, by dostarczyć więcej światła. Hardware to jednak nie wszystko. Nokia wprowadza też innowacje w oprogramowaniu. Nokia 8 jako pierwszy smartfon wprowadza funkcję łączenia obrazu z przedniej i tylnej kamery. Producent nazywa to rozwiązanie „dual sight” i nie ukrywa, że jest ono skierowane przede wszystkim do twórców treści, streamujących wideo na żywo na Facebooku czy YouTubie. Funkcja ta pozwala też na równoczesne robienie zdjęć obydwoma aparatami.Wespół z podwójnym nagrywaniem obrazu działać będzie zaawansowane nagrywanie dźwięku. Nokia 8 wyposażona jest funkcję OZO Audio, czyli nagrywanie przestrzennego dźwięku w wideo 4K. Jak te innowacje zadziałają w praktyce? Przekonamy się podczas recenzowania flagowej Nokii. Zapowiedzi brzmią co najmniej ambitnie. Nokia 8 nie odstrasza ceną. Przy wszystkich funkcjach, specyfikacji i zaawansowaniu technologicznym, cena Nokii 8 pozostaje… dość rozsądna. Polski dystrybutor, firma HDM Global, wycenił najnowszego flagowca firmy na 2600 zł. To znacznie niższa cena, niż większość porównywalnych smartfonów konkurencji, choć nadal wyższa od tego, ile za swoje sztandarowe urządzenia chcą Xiaomi czy OnePlus. Jako że Nokia ma aktualnie mocno chiński rodowód a cenę dość… europejską, mam nadzieję, że jakościowo faktycznie odskoczy od innych telefonów z Państwa Środka. http://www.spidersweb.pl/2017/08/nokia-8-premiera-opinie.html
  13. Dragon, czyli kosmiczna kapsuła należąca do prywatnej firmy SpaceX, dotarła do ISS. Na pokładzie Dragona znajdują się prawie 3 tony zapasów, sprzętu i części zamiennych dla Międzynarodowej Stacji Kosmicznej.Kapsuła została wyniesiona przez, należącą również do SpaceX, rakietę Falcon 9 z przylądka Canaveral na Florydzie w poniedziałek. Po 36 godzinach Dragon został bezpiecznie przechwycony przez zdalnie sterowane ramię Canadarm. Teraz kapsuła pozostanie podłączona do stacji przez około miesiąc. Potem powróci na Ziemię, lądując w wodach Oceanu Spokojnego. W drodze powrotnej Dragon przywiezie ponad 1300 kg ładunku, w którym znajdą się m.in. próbki i wyniki badań prowadzonych na orbicie.Do tej pory wszystkie misje z wykorzystaniem kapsuły Dragon (a było ich w sumie 12 - razem z misjami testowymi) były przeprowadzane przy użyciu za każdym razem nowej kapsuły. Jeśli obecna misja zakończy się sukcesem, to wszystkie kolejne mają wykorzystywać już wcześniej używane Dragony. Dzięki temu Elon Musk (szef SpaceX) osiągnie kolejny z postawionych sobie celów, czyli tanie loty na orbitę okołoziemską. https://tech.wp.pl/kapsula-spacex-dragon-bezpiecznie-dotarla-do-miedzynarodowej-stacji-kosmicznej-6155825198884481a
  14. Strzelanki mają zły wpływ na nasze zdrowie? Gregory West z Uniwersytetu w Montrealu opublikował interesujące badanie w miesięczniku Molecular Psychiatry. Według niego długotrwałe granie w strzelanki pierwszoosobowe może prowadzić do zubożenia naszego mózgu. Przeprowadzone przez niego eksperymenty trwały przez cztery lata. Grupa osób w wieku od 18 do 30 lat miała grać w FPS-y przynajmniej 6 godzin w tygodniu. Badani nigdy wcześniej nie mieli styczności z grami wideo. Jak się okazuje, w 85% przypadków odnotowano zanik istoty szarej w hipokampie. To część mózgu, która odgrywa szczególną rolę w przenoszeniu pamięci krótkotrwałej do pamięci długotrwałej, a także w orientacji przestrzennej.Gregory West wyjaśnia, że osoby z mniejszą ilością istoty szarej w hipokampie są bardziej podatne na zespół stresu pourazowego i depresję. W podeszłym wieku możliwe jest natomiast występowanie Alzheimera. Potrzeba więcej badań Pomimo dość interesujących wniosków profesor wyjaśnia, że potrzeba znacznie więcej badań, by móc powiązać pierwszoosobowe strzelanki z utratą sprawności mózgu. Aby określić, czy tego typu gry rzeczywiście zwiększają prawdopodobieństwo wystąpienia Alzheimera, wymagane są dekady eksperymentów. Cztery lata badań to zdecydowanie za mało. http://www.instalki.pl/aktualnosci/gry/27598-fpsy-uszkadzaja-mozg.html
  15. Admin @Reblax ma 24h na rozpisanie demka.